Televízia JOJ je poriadne cieľavedomá a zaumienila si, že bude vedúcou stanicou na trhu. Môžeme sa pripraviť na veľké veci.

Podľa riaditeľa JOJ, Marcela Grega je správny čas pre spustenie nových projektov. Grega vidí potenciál vo využití reklamy, ktorá im môže zaručiť veľké zisky. „Momentálne máme vo vývoji tri nové stanice. Podnikateľské prostredie nám vyhovuje a je tu veľký dopyt po reklame. Ak to prostredie bude zachované, dáva nám to veľký zmysel,“ uviedol riaditeľ JOJ pre Živé.sk.

Čo by mohli nové stanice vysielať nie je známe a vedenie televíznej stanice nemieni nič prezradiť vzhľadom na stúpajúcu konkurenciu. V týchto chvíľach prevádzkuje skupina JOJ plnoformátovú JOJ, JOJ Plus, WAU, detské kanály Ťuki a RiK a JOJ Cinema. Zdá sa, že počet staníc sa opäť rozšíri a televízia sa pokúsi o prilákanie ďalších divákov.

Zdroj: zive.sk  |  Foto: facebook.com