Známy obchodný dom si nerobí príliš dobré meno. Kritika zo strany zákazníkov je viac než opodstatnená, mnohí z nich čakajú na svoj objednaný tovar aj niekoľko mesiacov. Nespokojní zákazníci sa preto rozhodli vyjadriť svoj názor na sociálnej sieti.

Na sociálnej sieti sa objavil príspevok od nespokojného zákazníka, ktorý nakúpil v obchodom dome Möbelix. Svoj tovar si objednal a zaplatil ešte v septembri, no kompletného množstva sa dodnes nedočkal. Po zverejnení reakcie sa objavili príspevky ľudí, ktorí majú s týmto obchodom rovnaké skúsenosti.

,,Chcel by som sa podeliť o zážitok s veľkoobchodom nábytku Möbelix, kde sme si 23.9. 2017 objednali 4 položky. Dodacia doba mala byť pôvodne 4-6 týždňov. Bohužiaľ, tovar nám dodaný nebol, namiesto toho nám napísali sms, že dodávka sa posúva na 47. kalendárny týždeň. Prešli dva týždne a opäť sms – posunutie dodávky na 49. týždeň. Samozrejme, tovar opäť neprišiel a k tomu tretia sms – tovar nám bude dodaný v 52. týždni. Už mi to bolo podozrivé a tak nám na naše naliehanie vydali 16.12.2017 tri položky zo štyroch – po troch mesiacoch od objednávky. Na štvrtú položku dodnes čakáme, tá nám mala byť dodaná v prvých dvoch týždňoch roku 2018. Od objednávky ubehlo už 19 týždňov. Samozrejme, žiadne ospravedlnenie ani zľava z ceny. Ja osobne si už v Möbelixe nekúpim ani kancelársku spinku a to isté odporúčam všetkým ostatným. A ak už tam musíte nakupovať, dajte si dobrý pozor.”

Pod príspevkom sa ihneď spustila diskusia o tom, aké skúsenosti s nákupom v tomto obchodnom dome majú aj iní Slováci. Niektorí kritikou veru nešetrili a nebáli sa povedať o svojich negatívnych skúsenostiach. Tu sú niektoré z nich.

,,My sme mali tiež problém s tovarom. Stačilo narobiť humbuk a všetko sa zrazu dalo. V Mobelixe, hlavne v NR robia neochotní a neprofesionálni ľudia. Takže tento obchod máme na čiernej listine.”

,,To ste ešte dobre na tom, my od júna čakáme komodu na mieru z masívu a doteraz stále nejaký problém. V dnešnej dobe samé sľuby a namotávky.”

Obchodný dom Möbelix sa od týchto tvrdení dištancuje a uvádzajú, že žiadne komody z masívu na mieru sa u nich nepredávajú. Tiež sa vyjadrili k dlhšej dodacej dobe nábytku: “V tomto procese sa môže ako kdekoľvek inde stať, že vám dodávateľ termín dodania tovaru predľži. Nie je našou obchodnou stratégiou zákazníkov zavádzať a umelo predlžovať dobu dodania, avšak náš dodací termín je od dodávateľa závislý a i napriek sankciám za nedodržanie termínu sa môže stať, že napr. dodávateľ vyhorí, ako sa stalo minulý rok.”

Zdroj: FB/Nekŕmte nás odpadom | Foto: freepik/Facebook