V priebehu posledných dní sa začali kopiť sťažnosti desiatok ľudí, ktorí sa so svojím problémom obracajú na Železničnú spoločnosť. Majú totiž problém s nákupom lístkov cez internet, pričom o pár hodín sa pridružili aj problémy pri nákupe lístkov na pokladni. Okrem toho sa však postupne zapĺňajú rýchliky kvôli blížiacim sa Vianociam.
Na nastávajúci problém sa pozrela televízia JOJ, ktorá mala byť údajne kontaktovaná nespokojnými ľuďmi. ,,Dnes som si chcel kúpiť lístok na IC vlak na nedeľu. Avšak Železničná spoločnosť nie je schopná predaja lístkov po zmene grafikonu. Ani online, ani pri pokladni,“ takto znela jedna z mnohých sťažností zo strany cestujúcich.
Na kritiku ľudí zareagoval aj hovorca Železničnej spoločnosti Tomáš Kováč, ktorý priznal, že lístok na IC vlaky momentálne nie je možné kúpiť. Avšak! Predaj lístkov na ostatné vlaky stále funguje, pričom sľúbil, že sa nedostatky snažia čo najrýchlejšie vyriešiť.
Problémom sú však stále vlaky premávajúce na vianočné sviatky, ktoré sa už na začiatku decembra veľmi rýchlo zapĺňajú. ,,Ako každý rok, mnohé z vlakov sa už týždne pred sviatkami rýchlo zapĺňajú. Tie najexponovanejšie sú dnes vyťažené na viac ako 80 %. Najväčší nápor cestujúcich najmä vo vlakoch na Bratislava-Košice očakávame od 19. do 21. decembra a po sviatkoch 1. – 2., resp. 6. – 7. januára,“ upozornil Kováč pre noviny.sk.
Zdroj: noviny.sk | Foto: Pixabay, YouTube