Sviatky sú v čase pandémie koronavírusu pre mnohých výzvou, s ktorou sa musia popasovať nielen z dôvodu zákazu návštev, ale aj kvôli náročnosti zháňania darčekov. Niet preto divu, že internetový predaj zažíva svoj absolútny strop, virtuálne košíky sa v čase pandémie plnia častejšie ako kedykoľvek predtým. Objednaným tovarom však nemusí byť prekvapený iba konečný príjemca daru, ale aj samotný objednávateľ.  

Kuriózny prípad sa odohral v predvianočný deň, kedy oslavovala životné jubileum 70. narodenín pani Hana. Tú chcela na diaľku potešiť jej dcéra, ktorá objednala kyticu kvetov s doručením priamo do rúk oslávenkyne. Vybrala jej preto honosnú kyticu v hodnote 76 €, aby svojej milovanej mamičke privodila v tento náročný čas pandémie koronavírusu pocit radosti a šťastia.

Realita sa však nestretla s virtuálnou objednávkou, doručená kytica kvetov sa od zakúpeného produktu výrazne líšila! “Sestra objednala kyticu za 76 € mame k sedemdesiatke a prišla kytica, čo v Lídli kúpiš za 8 eur,” píše sa v statuse nahnevanej dcéry. “A tu je foto – tá kytica vpravo. Pre zaujímavosť, tá naľavo stála 40 € a tá napravo 76 €!” vysvetľuje Ingrid.

Odpoveď predajne s kvetinami na seba nenechala dlho čakať. Okrem toho, že počet kvetov podľa doručovateľa bol splnený, sa ohradzujú právom miernej odlišnosti tovaru, vzhľadom na momentálnu dostupnosť kvetov na sklade. “Je nám ľúto, že ste nebola spokojná s nami dodanou kyticou. Zmena farby a druhu je v súlade s našimi obchodnými podmienkami, ktoré ste odsúhlasila potvrdením objednávky. Podľa obchodných podmienok, fotografie kytíc na našom webe sú iba ilustračné a skutočnosť sa môže líšiť podľa sortimentu našich pobočiek. Hodnota dodanej kytice je v rovnakej cenovej relácií. Z uvedených dôvodov nemôžeme Vašej reklamácií vyhovieť,” reaguje reklamačné oddelenie. Čo si o prístupe kvetinárstva myslíte vy?

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj: FB/I.S., Hitky | Foto: depositphotos.com