Švédsky obchodný dom IKEA je medzi Slovákmi nesmierne obľúbený, pričom kvalita a dobrá cena sa stali silnou stránkou tohto gigantu. Ikonické je však aj modré-žlté logo, na ktoré si zákazníci v priebehu rokov nepochybne zvykli. Je však čas sa s ním rozlúčiť, keďže prichádza radikálna novinka.

Spoločnosť IKEA sa rozhodla, že chce byť lepšie rozoznateľná v digitálnom svete a okrem iného to chce dosiahnuť zmenou ikonického modro-žltého loga. Nový dizajn značky má pôsobiť čistejšie, pútavejšie, a zároveň by mala prilákať viac mladšej generácie.

Čoraz väčšie množstvo zákazníkov totiž nakupuje online. Minulý rok navštívilo samotný web ikea.sk viac ako 2,8 miliardy ľudí. Za novým logom stojí štúdio 72andSunny Amsterdam, pričom sa žltá aj modrá farba úplne vytratili. Tentokrát dominuje iba biela farba.

Predtým

Teraz

Zdroj: startitup.sk, YouTube/Ads of Brands  |  Foto: Facebook/IKEA, YouTube/Ads of Brands, Pixabay  |  Video: YouTube/Ads of Brands