Bývalý Superstarista Miro Jaroš (42) sa z priemerného popového speváka rokmi etabloval medzi absolútnu špičku domácej hudobnej scény pre najmenších, pričom jeho skladby denne rezonujú snáď každou domácnosťou, v ktorej sú deti.

Žltá košeľa a červený motýlik sú neodmysliteľnou súčasťou Mira Jaroša, ktorý je dnes jedným z najúspešnejších hudobníkov na Slovensku. Svojimi skladbami sa snaží prehovoriť k deťom poučnými textami, pričom sa nevyhýba ani obtiažnej situácii ohľadom koronavírusu. Práve skutočnosť, že najmenším dnes chýbajú kamaráti, ihriská či možnosť ísť von, nahral sympatický Žilinčan skladbu Zvládneme to, ktorej text napísala Zuzka Kubašáková.

Ako Miro priznal, celá myšlienka piesne ho natoľko nadchla, že nevedel ani zaspať a nápady na videoklip si zapisoval na papier pri posteli. Jednou z jeho najväčších múz pritom bola samotná prezidentka Zuzana Čaputová, ktorá sa napokon objavila i vo videoklipe. „Poslal som pesničku do prezidentského paláca. Hovorca prezidentky Martin Strižinec mi na druhý deň zavolal, že pani prezidentka súhlasí,“ hovorí spevák o súhlase použiť jej slová “zvládneme to” z televízneho príhovoru aj v rovnomennej skladbe.

Okrem samotnej hlavy štátu sa však v klipe objavujú i ďalšie známe mená z domácej šoubiznisovej scény, ktoré zrejme mnohých prekvapia. Hlavné úlohy stvárnili detskí speváci Paulínka a Narayan, ktorí si s Mirom v pesničke taktiež zaspievali, a ich rodičov si
zahrali herci Adela Mojžišová a Jozef Jurčišin-Kukľa. V klipe sa však objavili aj Mirovi kolegovia a priatelia so svojimi rodinami – Kali, Tina a Separ, Peťo Cmorik, Mark Dann, tanečník Miňo Kereš či deti herečky Kristíny Tormovej.

„Pozdravom prispeli tiež moji kamaráti z detského segmentu (Spievankovo, Fíha Tralala, Smejko a Tanculienka alebo Paci Pac). Zámerom bolo spojiť doteraz „nespojiteľné“ a vyzdvihnúť, že terajšia situácia si naozaj vyžaduje spojenie všetkých bez ohľadu na postavenie či exkluzivitu. Pridali sa aj zamestnanci Televízie Markíza a Televízie JOJ. Je úžasné vidieť všetkých takto pokope. Ďakujem všetkým účinkujúcim a aj firme Pseudoart Creative na čele so Štefanom Lelovičom, ktorí mi pomohli videoklip zrealizovať,“ dodal nadšený spevák.

Miro oslovil tiež svojich fanúšikov a vyzval ich, aby mu posielali videá, ktoré budú pozitívne a „nakopnú“ tých, ktorí to potrebujú. „Od ľudí nám prišlo asi 150 domácich videí, ktoré sa nezmestili do jedného videoklipu a preto sme ho museli predĺžiť. Teraz máme o dve minúty pozitívnej energie viac,“ teší sa.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Instagram HITKY_SK plný pikošiek! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj: YouTube