Obchodný reťazec Lidl je u Slovákov veľmi obľúbený. Úspechu sa tešia aj tematické akcie, ktoré sú pre zákazníkov pravidelne pripravované. Kritiku a pobúrenie, ktoré sa však na spoločnosť zniesli počas „slovenského“ týždňa, určite nečakali. K pobúrenému davu sa pridala aj speváčka Barbora Balúchová. Dôvod?!

Spoločnosť Lidl sa počas tematického „slovenského“ týždňa rozhodla obdarovať prvých 100 000 zákazníkov, ktorí nakúpili nad 20€ konzervou s tatranským vzduchom. Práve tento vtipný darček rozdelil verejnosť na tých, ktorý nápad ocenili bez výhrad a tých, ktorých pobúril „zbytočný odpad“ a ďalšie znečisťovanie planéty. K odporcom sa pridala aj známa slovenská speváčka Barbora Balúchová, ktorá sa podelila o svoj názor na sociálnej sieti Instagram.

Balúchová kritizuje Lidl.

“Ako nápad je to fajn, ale na plechovky??? Nemáme už aj bez tohto odpadu dosť??? Rozum sa mi zastavuje nad takýmito nepremyslenými krokmi. Či premyslenými len opäť do toho nevidíme?”, rozhorčila sa nad marketingovým výmyslom speváčka. Súhlasíte s ňou?

Barbora Balúchová zakonzervovaný vzduch neocenila

Balúchová kritizuje Lidl.

Zdroj/Foto: Instagram, Facebook