Vo všetkých mesiacoch mala minimálne 18-percentný a maximálne aj takmer 21-percentný podiel registrovaných vozidiel kategórie M1, teda bežných osobných automobilov, automobilka Škoda, čo dokazuje, že mnoho Slovákov uprednostňuje túto “takmer domácu” značku. Zrejme aj preto, že je overená, vozidlá sú pomerne spoľahlivé a opravia vám ich prakticky v každom servise, zatiaľ čo súčiastky sú za dostupné ceny.
Čo sa týka priečok dva, tri a štyri, tu sa s podielom približne medzi 10 a 13 percentami pohybovali autá ázijských značiek, pričom dvojkou na trhu je celkovo Toyota, trojkou Kia a štvorkou Hyundai. Tu sú ale tie rozdiely veľmi malé.
Celoročne na 5. mieste sa drží značka Volkswagen, ktorá si držala v každom mesiaci cca 6-7 percentný podiel, zatiaľ čo ostatné značky sa zvyčajne dostávali prinajlepšom na 3-4 percentá, maximálne na 5-percentnú hranicu.