Zákazníci, ktorí zvyknú nakupovať v obchodnom reťazci Lidl sa môžu už od pondelka 2. októbra tešiť na špeciálnu ponuku, ktorú si pre nich spoločnosť pripravila. Celý týždeň bude totižto zameraný na slovenské výrobky.

Spoločnosť Lidl je známa svojimi tematickými týždňami, prostredníctvom ktorých nakupujúcim ponúka potraviny typické pre krajinu, ktorej daný týždeň patrí. Zákazníci tak už mali možnosť nakupovať počas Anglického, Mexického, Talianskeho, či Amerického týždňa.

Po tom, čo bol Lidl kritizovaný, že ponúka najmenej domácich potravín z pomedzi všetkých ostatných obchodných reťazcov, sa rozhodol zmeniť svoju stratégiu a postupne sa snaží túto situáciu zmeniť. V spolupráci s Ministerstvom pôdohospodárstva SR spolupracuje na projekte, prostredníctvom ktorého sa snaží otvoriť cestu slovenským výrobcom na zahraničné trhy.

Výsledkom tejto snahy je aj vôbec prvý Slovenský týždeň, počas ktorého bude ponúkať vo väčšej miere práve potraviny od domácich výrobcov. Na pultoch obchodov tohto reťazca sa tak objavia syry, mliečne výrobky, tofu, hygienické potreby, či alkoholické nápoje, ktoré dodávatelia zo Slovenska prostredníctvom Lidlu najčastejšie expedovali do zahraničia.

Zdroj: etrend.sk | Foto: facebook.com, wikimedia.com