Lidl len pred pár mesiacmi čelil obrovskej kritike zákazníkov po celej Európe. Spoločnosť sa rozhodla urobiť rázny krok a situáciu vyriešiť tak, aby sa už neopakovala. 

Spoločnosť Lidl len pred pár mesiacmi musela čeliť obrovskej kritike zo strany zákazníkov po celej Európe. Tí sa sťažovali na to, že z obalov výrobkov Eridanous zmizli náboženské znaky, ktoré k týmto gréckym symbolom jednoznačne patria.

Kontroverzný tovar sa do predajní znova vrátil, no zabalené sú do úplne nových balení, ktoré vlnu kritiky už vyvolať nemôžu. Hovorca spoločnosti Tomáš Bezák pre portál aktuality.sk uviedol, že obaly výrobkov predávaných v tomto reťazci pod privátnou značkou Eridanous zmenili. Nový vzhľad zdôrazňuje vlastnosti výrobkov a poskytuje zákazníkom potrebné informácie.

Lidl z obalov totálne stiahol grécke chrámy na ostrove Santorini a nahradil obrázkami ostrovov a starovekej amfory. Touto radikálnou zmena sa chce firma vyhnúť ďalším problémom spojeným s vlnou kritiky po celej Európe. Aj keď sa Lidl obhajoval tým, že odstránením krížov chceli zachovať náboženskú a politickú neutralitu, zákazníci tieto vysvetlenia neprijali a žiadali nápravu. Spoločnosť to celé zobrala do vlastných rúk a zmenila obaly výrobkov tak, aby k takémuto nedorozumeniu nedošlo.

Starý obal

Nový obal

Foto: FB/Lidl Slovensko, Youtube