Tisícky Slovákov každý večer sadajú pred obrazovky, aby mohli sledovať správy na rôznych televíznych staniciach. Ak však videli včera (20. septembra) Televízne noviny na Markíze, zrejme zostali v šoku a mnohí z nich neskrývali hnev. Stačil nevhodný titulok na obrazovke a ľudia vstávali zo svojich pohoviek.

Televízia Markíza priniesla počas vysielania večerného spravodajstva živý vstup z Bratislavy, kde sa uskutočnil protivládny protest. Redaktor Adel Ghannam informoval verejnosť, že zhromaždenie zorganizovala strana Smer-SD, no akcie sa zúčastnili aj predstavitelia hnutia Republika či strany Život. Priestor na prejav mal aj Andrej Danko a Milan Uhrík.

Počas celej reportáže však na obrazovke svietil titulok: ,,Dezoláti v uliciach“. Niet sa čo diviť, že mnohých divákov nahnevalo hanlivé označenie ľudí, ktorí majú právo verejne protestovať. Moderátorka sa po reportáži ospravedlnila organizátorom a účastníkom protestu za chybný titulok. ,,Do vysielania sa dostal neúmyselne a omylom. Ďakujeme za pochopenie,“ doplnil moderátor v závere správ.

Nevhodný titulok si všimol aj Boris Kollár, ktorý sa rozhodol vyjadriť svoj názor na sociálnej sieti. ,,Nazvať akéhokoľvek občana DEZOLÁTOM, ktorý sa rozhodne vyjadriť svoj názor alebo protestovať, či vyjadriť svoj postoj účasťou na verejnom ZHROMAŽDENÍ, je prerazením absolútneho dna, keď si uvedomíme, že to robí televízia, ktorá neustále moralizuje,“ s hnevom kritizuje predseda parlamentu, pričom televíziu Markíza zaradil k absolútnemu mediálnemu bahnu.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj: tvnoviny.sk  |  Foto: TV Markíza, YT/Denník N