Najväčšia a najznámejšia sociálna sieť na svete spustila zaujímavý prieskum. Zisťuje záujem používateľov o spoplatnený Facebook bez reklám. Čo to bude znamenať pre bežného užívateľa?

Facebook má za sebou asi najväčší škandál za celú dobu svojej existencie. Únik dát na účel prezidentskej kampane v USA pobúril množstvo ľudí. Niektorí užívatelia si preto navždy zrušili svoj profil. Spoločnosť si však chce napraviť pošramotenú povesť. Jednou z možností, ktoré zvažujú je zavedenie platenej verzie tejto sociálnej siete. Rozdiel bude len v tom, že spoplatnená verzia bude bez platenej a otravnej reklamy.

Dôvodom takéhoto kroku je hlavne fakt, že práve cielená reklama je jedna z najčastejších príčin zrušenia účtu používateľmi. Tento krok je ešte v štádiu úvah a spoločnosť len zisťuje záujem ľudí o spoplatnenú verziu. Ak sa vedenie spoločnosti rozhodne tento plán zrealizovať, na bežného užívateľa to nebude mať žiadny dopad. Vznikne však možnosť mať platený Facebook-ový profil, na ktorom nebude cielená reklama.

Zdroj: zive.sk | Foto: pixabay.com