Obchodné reťazce na slovenskom trhu sa spoliehajú na svoje marketingové stratégie, ktoré fungujú dlhé roky. O to viac prekvapila jedna zo spoločností, ktorá sa rozhodla zrušiť jednu z kľúčových vecí. Zákazníci si tak po 20 rokoch budú musieť zvyknúť na radikálnu zmenu.

Obchodný reťazec Tesco oznámil revolučnú novinku, a to že po 20 rokoch už nebude tlačiť ani distribuovať pravidelné týždenné letáky. Akciové ponuky by mali byť naďalej dostupné. Zrušenie promočných letákov, ktoré sú distribuované do domácností, má ročne priniesť úsporu 1 700 ton papiera.

Zákazníci by si po novom mali zvyknúť na pravidelnú návštevu webovej stránky spoločnosti alebo aplikáciu Clubcard. ,,Zákazníkov chceme motivovať, aby sa zaregistrovali v našej Clubcard aplikácii, ktorá im pomôže odomknúť výhodné ponuky ušité im na mieru,” uviedla marketingová riaditeľka Diana Golanová na oficiálnej stránke reťazca.

Peniaze, ktoré boli v minulosti určené na tlač letákov, sa majú v budúcich rokoch investovať do ponuky pre zákazníkov. Spoločnosť pripravuje špeciálne zľavy pre seniorov, ktoré zavádza už od januára 2023. Pri každom pondelkovom nákupe sa cena zníži o 5 %, maximálne však 10 eur, vďaka Clubcard. Taktiež dôchodcom nad 60 rokov sa každý týždeň vygeneruje zľavový kupón, ktorý môžu použiť.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj: corporate.tesco.sk | Foto: FB/Tesco Slovensko, Pexels