Televízii Markíza sa opäť podarilo vyrobiť poriadne nápadný prešľap. Názory nahnevaných divákov hovoria za všetko.

Televízia spravila znovu podobný prešľap, aký sa jej podaril už mnohokrát. Tentokrát za to mohla komunikácia na Facebooku. Počas poslednej časti ChartShow venovanej detským hitom sa diváci dozvedeli víťaza oveľa skôr, ako mali. Mohol za to príspevok, ktorý už o 21.40 oznámil, že výhernou piesňou je Arabela od Dary Rolins.

Príspevok oznamujúci výhernú pieseň televízia zverejnila 21.40

Relácia sa však končí podstatne neskôr. Preto diváci, ktorí sledujú zároveň sociálne siete a pritom pozerajú reláciu, zostali poriadne sklamaní z toho, že ich to pripravilo o napätie a možnosť hádania. Ako sa Markíze podaril taký očividný a neprehliadnuteľný trapas, nevedno. Pracovníci zodpovední za sociálne siete by si asi mali lepšie poznať svoj vlastný program.

Zdroj/Foto: Facebook