V nedeľu, 3.6.2018, sa konalo predposledné kolo československej SuperStar 2018. Okrem rozhodnutia, ktoré malo vybrať finalistov superfinále, sme sa mohli tešiť aj na premiéru novej piesne porotkyne Katky Knechtovej. Mal to však jeden háčik.

Predposledné finálové kolo sa nieslo v znamení rôznych hitov a každý z finalistov mal zaspievať až dve piesne. Tomu však predchádzalo vystúpenie finalistov s porotkyňou Katkou Knechtovou. Spoločne zaspievali Katkin hit „Spomaľ“.

Nasledovalo dokopy desať hudobných vystúpení finalistov – Terezy Maškovej, Karmen Pál-Baláž, Elišky Ruskovej, Petra Borkovca a Jakuba Pružinského. Pred samotným rozhodnutím o ich postupe alebo vypadnutí sme si však mali možnosť vypočuť premiéru Katkinho nového singlu „Svety“.

A ako zareagovali diváci na otázku Televízie Markízy ohľadom novej piesne? Takmer nijako. Viac ako k piesni sa drvivá väčšina vyjadrila k množstvu reklám. Televízia Markíza je komerčná televízia, to znamená, že ju reklamy v podstate živia, no divákom to v nedeľu večer zjavne nebolo po chuti.

Pod fotkou Katky ako spieva „Svety“ sa objavilo množstvo komentárov s týmto problémom: „S tými reklamami, to si robíte srandu, však?“; „Nehnevajte sa, ale s tými reklamami to už prehánate!“; „Tie reklamy to by vás bavilo kukať 10 minút star a 15 minút reklamu? Hrozné voľačo.“; „Idem spať, ďalšia reklama!“; „A preto to o 10 zabalím a už sa nepozerám, lebo na reklamy chuť nemám!“; a podobne.

Našli sa však aj takí, čo sa v komentároch vyjadrili pozitívne práve ku Katkinej piesni: „Na výbornú, som sa do nej znova zamilovala.“; „Nádhera“; „Je to výborná speváčka a má skvelé pesničky a táto je tiež naozaj super, milujem túto speváčku.“

Zdroj: Instagram | Foto: Instagram