Televíznych divákov veľmi nepotešíme, na Slovensku sa objavil nový druh televíznej reklamy, ktorý je otravnejší ako hociktorá iná reklama. Pre jej spustenie sa rozhodla Televízia Markíza, ktorá o nej informovala už v decembri. 

Markíza prišla s novým druhom reklamy, ktorý je otravnejší ako ktorýkoľvek predtým. Televízia o tejto reklame informovala ľudí už v decembri, no tento mesiac už začala otravovať viacerých užívateľov hybridnej televízie. Ide konkrétne o extrémne otravnú reklamnú kampaň od Slovenskej sporiteľne, ktorá chce preraziť s jej bankovou aplikáciou George.

Nový druh reklamy však nezachytia všetci diváci, nevyhnú sa jej len tí, ktorí majú doma televízor alebo set-top-box s podporou HbbTV. Reklama sa vám zobrazí len v prípade, ak ste pripojení počas sledovania na internet a sledujete televíziu Markíza. Ak sa vám však z ničoho nič zmenší sledovaný program a naskočí niekoľkosekundová reklama neľakajte sa, tá sa po krátkej chvíli vypne a naďalej budete môcť dosledovať svoj program.

Jediným spôsobom, ako sa tejto reklame vyhnúť je zmeniť nastavenia televízora, inak vás bude reklama otravovať stále. Keďže je toto úplne nová forma reklamy, ktorá ešte nie je u nás odskúšaná, pripraviť by sme sa mali na pribúdanie takýchto otravných bannerov. Neostáva nám nič iné, ako sa takýmto zbytočným reklamám čo najdlhšie vyhýbať alebo si na ne jednoducho zvyknúť a akceptovať ich. Potom sa však nemôžeme čudovať tomu, že väčšina ľudí sú podráždení z toho, že pri sledovaní televízie sledujú viac reklamy ako filmu.

Zdroj: zive.sk | Foto: freepik