Zákazník slovenského mobilného operátora mal problém pri zapájaní optickej linky. Komunikácia s pracovníkmi operátora je na nezaplatenie. 

[sociallocker]Zákazník Telekomu mal problém pri zapájaní optickej linky. Spôsob, akým sa rozhodol situáciu riešiť pobavil všetkých. “Nechýba vám náhodou jeden technik? Minulý týždeň bol u nás na zapájaní optickej linky. Povedal, že mu chýba kábel, že ho ide vziať a vráti sa. Už je preč viac ako týždeň. Začínam sa báť, či sa nestratil. Dovolať sa vám snažím už asi tri dni a neúspešne, tak skúšam aspoň tu,” napísal svoj problém zákazník na Facebook mobilného operátora. Zamestnanci začali s klientom ihneď komunikovať a ich rozhovor teraz baví všetkých. Pokračovanie uvidíte na nasledujúcich záberoch.

Zdroj: Facebook/Telekom SK | Foto: Facebook, flickr.com
[/sociallocker]