Spoločnosť Lidl, ktorá je už dlhší čas kritizovaná kvôli tomu, že ponúka najmenej slovenských produktov, sa rozhodla tento stav zmeniť. Preto zákazníci od pondelka 2. októbra nakupujú v rámci „slovenského týždňa“, počas ktorého sa na pultoch objavilo viac výrobkov od domácich dodávateľov. 

Skutočnosť, že sa spoločnosť rozhodla zaradiť takýto tematický týždeň nakupujúcich prekvapila. Oveľa väčším prekvapením je darček, ktorý sa Lidl rozhodol dať prvým 100 000 zákazníkom, ktorí nakúpili nad 20€. Darčekom je totižto Tatranský vzduch v plechovke. Lidl tento „darček“ predstavil aj prostredníctvom sociálnej siete.

Zákazníci však tento darček neprijali s veľkým potešením a pod príspevkom sa objavilo viacero negatívnych reakcií. „Toto nemyslite vážne, veď to je horšie ako igelitky zadarmo v inom reťazci.  Načo zbytočne produkovať odpad len a len kvoli “dobrému marketingu” už vidím ako tu konzervu všetci zahodia do KOVU. Čiže 100.000 zbytočných prázdnych konzerv z rozmaru,“ reagovala jedna zo zákazníčok. Nájdu sa aj takí, ktorých darček potešil: „Čím viac sa na tú konzervu bude nadávat, tým bude populárnejšia. Dobrý počin, skvelý recesistický darček, ideálny pre návštevu zo zahranicia. Spropaguje Tatry,“ píše iný zákazník.

Mohlo by vás zaujať: LIDL informuje o stiahnutí obľúbeného výrobku: Môže sa v ňom nachádzať neznámy kov!

Faktom je, že prázdna plechovka sa dá jednoducho zrecyklovať. Otázkou ale ostáva, či Lidl nemohol finančné prostriedky použité na kúpu „Tatranského vzduchu“ využiť na to, aby produkty od slovenských dodávateľov boli na pultoch jeho obchodov aj dlhšie, ako len počas jedného týždňa.

Zdroj: facebook.com | Foto: wikimedia.org