Nedeľný večer patril na TV Markíza najmenším tváram domáceho šoubiznisu. Pred televízne kamery sa totiž postavili mladí herci a deti slovenských umelcov, ktoré sa premenili na svetové hviezdy hudobných pódii, pričom divákom doslova vyrazili dych.

Zoe Kachútová, Štefan Bugala, Izabela Gavorníková, Emka Kandráčová, Oliver Boublík, Peťko Zvolenský, Katka Čačíková a Maroš Baňas sa stali hviezdami posledného vysielania šiestej série šou Tvoja tvár znie povedome. Mladí umelci sa nebojácne postavili pred televízne kamery, kde sa premenili na Darinku Rolincovú, Judy Garland, Bruna Marsa, či dokonca Edith Piaf. Aj keď sa spočiatku na projekt s deťmi valila masívna vlna kritiky, napokon predsa len v drvivej väčšine prevažovali pozitívne komentáre.

Tí, ktorí sa šou zúčastnili, prekvapili tisíce divákov pri televíznych obrazovkách, pričom na sociálnych sieťach nešetrili pochvalou. “Všetky deti si zalúžia obrovský obdiv. Spev, text, tanec, kamery, neskutočná odvaha a sebavedomie. Prajem im len to najlepšie, či už sa rozhodnú byť alebo nebyť v tomto priemysle… A o výhru medzi nimi nejde vôbec, išlo o ten pocit, ktorý mali pri vystupovaní, ten si rozhodne zapamätajú…” nešetrila chválou istá Petra, ku ktorej sa pridal aj ďalší komentujúci: “Asi nebudem jediný, kto povie, že táto “detská” verzia je oveľa lepšia ako “dospelácka” verzia.”

Pozitívne vs negatívne reakcie

Pod fotografiami účinkujúcich sa po vystúpeniach objavili desiatky pozitívnych reakcii, avšak našli sa aj takí, ktorí šou s deťmi považujú za nevhodnú. “Deti boli úžasné, ale v ich prípade nemali byť hodnotené a umiestňované, nie každé dieťa to vie psychicky zvládnuť!
Obdivuhodné je už to, že sa tam postavili a zabojovali s trémou! Víťazi sú všetci!!!!!” napísala diváčka, no o čosi striktnejší názor prejavil ďalší komentujúci.

“Absolútne nehodiace sa použiť v tomto televíznom formáte deti. Deti do zábavného priemyslu nepatria. Boli tu vystavené priveľkým emóciám, ktoré ich rozum ešte nevie primerane spracovať. Odlišne vnímajú úspech, prípadne neúspech. A nehovoriac o kritike, ktorú môžu teraz zažiť v škole medzi spolužiakmi. Mám rád tento formát, ale použiť v ňom deti bol krok vedľa,” napísal.

Faktom však ostáva, že deti medzi sebou na televíznych obrazovkách súťažili už dlhé roky, kedy sa zábavné programy pre najmenších objavovali predovšetkým vo verejnoprávnej televízii. Na ktorú stranu komentujúcich sa pridávate vy a ako sa vysielanie šou Tvoja mini tvár znie povedome páčila vám?

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj: Markiza.sk | Foto: IG/tvmarkizaofficial, tvojatvarzniepovedome