Poštová banka prekvapila verejnosť uletenou reklamou, kde sa v hlavných úlohách predstavilo 30 osôb v rôznom veku. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby sa nezabávali na skladbu jedného z najkontroverznejších slovenských raperov.

Ústrednou témou novej mediálnej kampane Poštovej banky je radosť zo života v každom veku, čo si marketingoví špecialisti podchytili skladbou „Žijeme len raz“. Rozšanteným dôchodcom v reklamnom spote sekunduje hit z roku 2012: „Už ste to počuli?? V novej letnej kampani môže získať výhody mladých každý, kto sa cíti mladý. :) Užite si smršť energie v podaní speváckeho zboru seniorov, ktorý prespieval letný hit „Žijeme len raz“. Ako sa vám páči?“ zisťuje banka priamo v popisku videa na sociálnej sieti YouTube.

Aj keď boli zákazníci predmetnej banky doposiaľ zvyknutí na reklamy s Fantomasom, tentokrát stavila na súčasné trendy: „Fantomas mal veľmi dobrý ohlas a ľudia si ho obľúbili. Cez leto sme však chceli využiť potenciál dovolenkovej pohody, a preto sme sa rozhodli pre tento formát. Snažíme sa stále prekvapovať a prinášať niečo nečakané a nové,“ povedala pre strategie.hnonline.sk Silvia Wenderlová.

Reklamu na Poštovú banku si môžete pozrieť >>>TU<<<

Zdroj: YouTube, strategie.hnonline.sk