V noci z 9. na 10. júla ostali viacerí Slováci poriadne vydesení. Dostali totiž SMS o tom, že im z účtu odišli stovky eur. Vystrašení utekali do známej banky, tá prehovorila, čo sa stalo.

V noci z pondelka na utorok mali podľa informácii Tvnoviny viacerí klienti známej VÚB banky dostať vystrašujúcu SMS, v ktorej stálo oznámenie o stiahnutí stoviek eur z ich účtu. Ľudia však netušia, za akým účelom boli peniaze prevedené a netušia ani to, na aký účet boli prevedené. Rozhorčení klienti banky si to namierili priamo do pobočky, aby zistili, čo sa s ich peniazmi vlastne deje.

Problém sa mal týkať klientov VÚB banky v Zlatých Moravciach, ale aj v Nitre. Ozvať sa mali viacerí, pričom jeden z klientov priamo potvrdil, že mu prišla SMS o stiahnutí 210 eur z jeho účtu, hoci žiadny prevod nerobil. Podľa neoficiálnych zdrojov sa má jednať o technický problém, no stanovisko k situácii už zaujal aj PR manažér banky Dominik Miša: “Naši klienti by mali v najbližších minútach dostať ospravedlňujúcu SMS, kde je im všetko vysvetlené. Za chybu sa našim klientom opravedlňujeme,” vysvetľuje so slovami, že v nočnom spracovaní banka omylom vygenerovala niektorým klientom notifikáciu duplicitne.

Podľa banky však majú klienti svoje finančné prostriedky k dispozícii v takom rozsahu, ako pred chybnými SMS, teda k skutočnému strhnutiu prostriedkov nedošlo a svoj správny disponibilný zostatok na účte si môžu overiť cez aplikáciu Internet Banking, Mobil Banking alebo na službe KONTAKT 0850 123 000.

Zdroj: tvnoviny.sk │ Foto: flickr.com