Ilustračná foto
Ilustračná foto

Každá žena sníva o tom, že bude chudá a krásna. Boj za dokonalosťou je však zložitý proces. My vám prinášame zoznam potravín, ktoré vám tento boj uľahčia. 

  1. Grep – vyskúšali ste už toto exotické ovocie? Jeho horkastá chuť nie je všetkým po chuti, ale je výborným spaľovačom tukov. Vyskúšajte zjesť polovicu grepu pred každým hlavným chodom a uvidíte, že neoľutujete.
  2. Čierne korenie – ochucujete ním jedlá? Pokiaľ nie, mali by ste s tým začať. Piperín, ktorý obsahuje čierne korenie, zabraňuje ukladaniu tukov v tele a práve tukov sa  predsa chceme všetky zbaviť.
  3. Škorica – táto korenina, by sa nemala vyhnúť žiadnemu sladkému jedlu, ktoré si pripravíte. Práve ona zabraňuje usadzovaniu sa cholesterolu v krvi, čím napomáha k zrýchleniu metabolizmu.
  4. Vajce – je plné proteínov, ktoré všetci potrebujeme. Ak nepatríte k fanúšikom mäsa, môžete ho nahradiť vajíčkom.
  5. Jablko – každý deň by sme mali zjesť aspoň jedno. Ale pozor, nebieľte si ho! Šupka obsahuje kyselinu, vďaka ktorej sa zrýchli vaše trávenie.
  6. Zelený čaj – zbavuje naše telo toxínov a vy sa tak počas celého dňa cítite lepšie a ľahšie.
  7. Čučoriedky – toto drobné ovocie znižuje cholesterol a taktiež napomáha k čisteniu tráviaceho traktu.
  8. Mandle – sú veľmi dobrou alternatívou maškrtenia. Zahasia náš hlad a dokonca zmenšujú tukové vankúšiky v oblasti brucha.
  9. Čili – nie každý má rád pikantné jedlo, ale čili naštartuje metabolizmus a veľmi rýchlo spaľuje tuky. Preto sa oplatí pridávať si ho do jedla aj za cenu mierneho pálenia.
  10. Káva – poslednou alternatívou rýchlejšieho spaľovania tukov je kofeín. Kofeín v našom tele spaľuje tuky až päťkrát rýchlejšie ako za normálnych okolností.

Zdroj: diva.sk