Slovenské školstvo prišlo v týchto dňoch o významného pedagóga, ktorý sa zapísal do slovenských dejín viacerými prvenstvami, no taktiež svojím prístupom k študentom či humoru. Vo veku 70 rokov nás opustil profesor Katedry marketingovej komunikácie FF Univerzity Komenského v Bratislave.

Vo veku 70 rokov odišiel na večný odpočinok obľúbený pedagóg z Katedry marketingovej komunikácie FF Univerzity Komenského v Bratislave Pavel Horňák. Profesor bol otcom a zakladateľom slovenskej reklamy a významne sa zaslúžil o rozvoj marketingovej komunikácie, histórie, etiky a vzdelávania.

Smutnú správu zverejnila samotná katedra: “Dnes nás opustil náš zakladateľ, náš kovboj slovenskej reklamy, náš motor, náš milovaný prof. Horňák. Pozdravujeme ho hore a vieme, že na nás bude dávať pozor z reklamného neba. Už teraz chýbate, pán profesor,” odkazuje. Pod príspevkom sa okamžite začali hromadiť smutné slová zarmútených študentov.

Pavel Horňák bol pedagógom Ústavu marketingových komunikácií Fakulty multimediálnych komunikácií Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne, spoluzakladateľom Českej spoločnosti pre propagáciu a PR (MOSPRA), Rady pre reklamu SR, ako aj dlhoročným členom jej arbitrážnej komisie. Taktiež sa stal prezidentom Slovenskej spoločnosti pre propagáciu (SOSPRA) a autorom prvého kódexu reklamnej etiky. Publikoval niekoľko vedeckých štúdií, no bol taktiež odborným garantom projektu Hermes Komunikátor roka. Pred pár dňami zarmútil slovenskú hudobnú scénu odchod úspešného hudobníka zo známej jazzovej kapely.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj | Foto: FB/Kamako / Katedra marketingovej komunikacie FFUK