Známa a obľúbená banka zaznamenala v uplynulých dňoch výpadky vo svojom systéme. Klienti tak mali problémy s prihlásením sa do účtov a vykonávaním finančných transakcií. O pár hodín neskôr sa predmetné zopakovalo. Banka vydala oficiálne vyhlásenie.
Banka VÚB zaznamenala ešte v pondelok počas dňa výpadky v systéme. Tie zaregistrovali aj jej klienti, ktorí mali problémy s mobilným bankovníctvom, no i vybavením požiadaviek na jednotlivých pobočkách. „Vážení klienti, technické problémy, ktoré spôsobili výpadok našich služieb v rámci internetového a mobilného bankovníctva, ako aj služieb na pobočkách, sa nám podarilo vyriešiť a aktuálne sú všetky naše služby opäť plne funkčné,“ uviedla následne banka.
Zdá sa však, že výpadky sa opäť vrátili pred niekoľkými hodinami, pričom klienti sa opakovane nemohli dostať k svojim financiám. Portál Zregiónu oslovil samotnú VÚB, aby zistil, čo je vo veci. PR manažérka Katarína Kohútiková všetkých upokojila so slovami, že sa rozhodne nejedná o žiadny hackerský útok.
Financie klientov sú tak i naďalej v bezpečí, keďže ide čisto o technický problém s infraštruktúrou. Banka už podľa svojich slov výpadok odstránila, no drobné problémy sa môžu ešte krátku dobu vyskytovať: „Priebežne klienti ešte môžu zaznamenávať čiastočné problémy so zabezpečením niektorých služieb v rámci mobilného a internetového bankovníctva, napríklad nesúlad v histórii transakcií, ktoré aktuálne stále dobiehajú,“ ospravedlnila sa manažérka a poprosila všetkých o trpezlivosť.
Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<
Zdroj: regiony.zoznam.sk | Foto: FB/VÚB banka, Unsplash