Mnoho Slovákov i Čechov z pohraničia, no niektorí aj z miest a obcí vzdialených až niekoľko desiatok kilometrov chodia nakupovať do Poľska. Dôvod je prostý. Ceny určitých produktov, a nutno povedať, že mnohých, sú tam o dosť nižšie a keď k tomu pripočítame lacnejšie pohonné hmoty, je vymaľované.

O tom, že známy poľský obchodný reťazec Biedronka (v preklade Lienka), ktorý by sa dal prirovnať napríklad k Lidlu expanduje na Slovensko, sa vie už niekoľko mesiacov. Aktuálne sa v poľských pobočkách začala cielená kampaň – slovenský týždeň.

„Najväčší maloobchodný reťazec v krajine, známy tým, že svojim zákazníkom predstavuje medzinárodnú kuchyňu, vás tentoraz pozýva objavovať chute našich susedov a po prvýkrát v Poľsku predstavuje široký sortiment originálnych produktov zo Slovenska,“ uviedla Sylwia Bucka, riaditeľka rozvoja značky Biedronka. Poliaci tak môžu ochutnať viaceré slovenské syry, pivá či ďalšie produkty, a to za dostupné ceny.

„Biedronka prichádza na Slovensko. Viac informácií už čoskoro,“ zakončuje reklamný spot Biedronka. Zatiaľ nie je známe, kde a koľko obchodov plánuje reťazec otvoriť, ale prvý by mal privítať zákazníkov už koncom roka 2024. Aj preto bude čoskoro jasné, kde sa prvá či prvé pobočky budú nachádzať. Slováci sú tak určite zvedaví na to, s akými cenami sa Biedronka bude prezentovať, a hlavne, aké ceny v nej budú z dlhodobého hľadiska.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Biedronka (@biedronka)

Zdroj: TV Noviny.sk | Foto: Instagram/biedronka