Slovenskom v týchto dňoch otriasa poriadny škandál, o ktorý sa postaral údajný zamestnanec spoločnosti Alza.sk, ktorú iba pred niekoľkými hodinami kontaktovala nespokojná zákazníčka Alexandra. Tá sa už niekoľko týždňov nedokáže dostať k tovaru, ktorý si zakúpila v hodnote 420 €, a tak po desiatkach neúspešných telefonátoch kontaktovala predajcu prostredníctvom sociálnej siete Facebook.
A ten ju doslova odpálil! Alexandra mienila zistiť, kde sa nachádza tovar, ktorý si objednala prostredníctvom spoločnosti Alza pred zopár týždňami, a po niekoľkých neúspešných telefonách s operátormi sa obrátila na zamestnancov cez Facebook. Tu sa jej dostalo nemilého prekvapenia, keď údajný zamestnanec spoločnosti komunikoval s mladou ženou doslova šokujúco. K celej veci sa napokon vyjadrila aj samotná Alza, ktorá tvrdí, že komunikujúci profil nie je skutočný, ale falošný. Alexandra sa však stále pýta, ako je potom možné, že netaktný muž, vystupujúci za spoločnosť, vedel informácie o jej objednávke?
Na komunikáciu nakoniec reagoval aj samotný predajca Alza
Zdroj/Foto: Facebook/Alexandra T., YouTube