Mnohí Slováci po príchode do obchodného reťazca penia od zlosti, v dôsledku čoho sa hromadia sťažnosti na dennej báze. Obchodné prevádzky totiž museli rešpektovať rozhodnutie vlády a hlavného hygienika. Pred pár dňami konečne došlo k radikálnej zmene!
Od 21. decembra minulého roka boli v obchodných reťazcoch zapáskované regály s tovarom, ktorý nepatril do potravinárskeho sortimentu. Obchodné reťazce evidovali prostredníctvom zákazníckych liniek či priamo pri nákupe desiatky sťažností zo strany zákazníkov, no s nariadeniami vlády nemohli nič urobiť.
5. februára však došlo k zmene uznesenia vlády, ktoré bolo mierne upravené v oblasti zákazu predaja nepotravinárskeho tovaru. „Najmä nákup alebo zaobstaranie potravín, liekov a zdravotníckych prostriedkov a pomôcok, hygienického tovaru, drogériového tovaru, krmív a ďalších potrieb pre zvieratá, zabezpečenie starostlivosti o deti, zabezpečenie starostlivosti o domáce zvieratá, doplnenie pohonných hmôt,“ uvádza sa v novom uznesení vlády.
Najdôležitejšiu úlohu zohralo slovo najmä, keďže poslanci uznali, že medzi životné potreby patrí zaobstaranie potravín, no to nemusí platiť pre každého. Obchodné reťazce tak využili dieru v uznesení a rozhodli sa preniesť zodpovednosť na zákazníka. Pásky z obchodov tak konečne zmizli, pričom sa pri tomto tovare nachádza upozornenie, že nákup daného tovaru považuje zákazník za nevyhnutnú životnú potrebu.
Zapáskované regály sú minulosťou
Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<
Zdroj: hnonline.sk | Foto: FB/Nekŕmte nás odpadom, Pixabay