ŠK Slovan Bratislava sa stal prvým slovenským účastníkom v hlavnej fáze Ligy majstrov po viac ako desaťročí. Pred ním to dokázali FC Košice, Artmedia Petržalka a naposledy MŠK Žilina. Po postupe sa zaprášilo po lístkoch i permanentkách. Ale …
Geneárlny riaditeľ klubu Ivan Kmotrík mladší, ktorý je synom majiteľa klubu, už niekoľko rokov apeloval na fanúšikov, aby chodili na zápasy aj v Niké lige, veď zatiaľ čo na európske pohárové duely (vrátane predkôl) bolo pravidelne v hľadisku viac ako 10 tisíc divákov a neraz aj viac ako 15 či 20 tisic (22 500 je kapacita). A nemenej sklamával počet permanentkárov.
Jeho slová boli pravdivé, veď na klub, ktorý rok čo rok vyhráva domácu súťaž a viackrát zabodoval aj na európskej scéne, boli čísla ako priemerná návštevnosť okolo 5-6 tisíc a počet permanentiek do 2 tisíc málo.
Všetko sa zmenilo, resp. vedenie klubu verilo, že sa zmení, po triumfálnom postupe Slovana cez Midtjylland do hlavnej fázy Ligy majstrov.
Vedenie sa rozhodlo motivovať fanúšikov k zakúpeniu permanentky tým, že budú mať isté vstupenky na zápasy Ligy majstrov (ak budú mať záujem) a razom sa skutočne malo vypredať viac ako 10 tisíc celoročných lístkov. Zlé jazyky sa ale nemýlili.