Iste si pamätáte na malú modrú popletenú rybku z úspešnej rozprávky Hľadá sa Nemo z dielne Pixar. Tak ako v roku 2003, tak aj v roku 2016 nám láme srdcia. A nielen tie.

Tento víkend mala snímka Hľadá sa Dory (Finding Dory) premiéru v našich kinách a okamžite sa vyšvihla na najvyššie priečky v návštevnosti. V kinách si ju v otvárací víkend pozrelo 58 659 divákov, čím prekonala všetky tohtoročné rekordy. Nechala za sebou aj také úspešné snímky ako Deadpool s 45 726 divákmi v otvárací víkend, ale aj oscarovú snímku s Leonardom DiCapriom v hlavnej úlohe Revenant Zmŕtvychvstanie s návštevnosťou 40 245. Dory si v slovenských kinách vyplávala tržby v hodnote 303 tisíc eur.

Dory sa však netešila z úspechu len u nás. Svetové kiná hlásia tržby v hodnote 165 mil. eur, čím prekonala aj všetkých kolegov z kategórie animovaných filmov uvedených do kín v tomto roku.

Na čo sa vlastne môžete tešiť? Hľadá sa Dory je priamym pokračovaním snímky Hľadá sa Nemo (Finding Nemo) z roku 2003. Potom ako Marlin s Dory našli Nema, bývajú všetci spolu na koralovom útese. Keď si zrazu Dory, ktorá trpí stratou krátkodobej pamäte, spomenie, že kedysi dávno stratila svoju rodinu. Vyberú sa teda všetci traja, naši rybí priatelia, naprieč oceánom, aby sa v Morskom akváriu pokúsili nájsť stratených rodičov Dory. Stretnú pritom známych, ale spoznajú aj mnoho nových kamarátov. O napätie, dojatie, ale hlavne veľa smiechu je v tejto rozprávke postarané. Podarí sa Dory nájsť rodinu? Nepríde pritom o Marlina a Nema? A čo všetko sa im ešte prihodí? Ak ste ešte rodinnú komédiu Hľadá sa Dory nevideli, môžete to napraviť v týchto dňoch v slovenských kinách.

Stále plávať!

Zdroj: strategie.hnonline.sk | Foto: Twitter