Slovan už robí niekoľko rokov prakticky ako jediný slovenský klub nášmu futbalu dobré meno v Európe, no rok čo rok sa potýkali v klube s rovnakým problémom. Na európske zápasy sa diváci hrnuli, no na domáce chodil len zlomok z nich.
To bol pre klub problém, pretože mu nielenže unikali financie zo vstupeniek, no v prvom rade vždy vedenie apelovalo na to, že len klubizmus zhmotnený väčšími návštevami a vyśším počtom predaných permanentiek môže Slovan posunúť na vyšší level.
Avšak každoročne bol počer predaných permanentiek len okolo dvoch tisíc, pred touto sezónou to bolo iba 1 600 permanentiek, z čoho bol veľmi sklamaný aj generálny riaditeľ klubu Ivan Kmotrík mladší.
Všetko sa ale zmenilo po postupe do hlavnej fázy Ligy majstrov. Slovan garantoval pre permanentkárov výhody v súvislosti s európskou súťažou, v rámci ktorej do Bratislavy prídu aj Manchester City či AC Miláno.