Nedávno prišli Slováci o niekoľko českých staníc, ktoré z dôvodu výraznej straty divákov prekážali TV JOJ a TV Markíza. Najnovšie má modrožltá televízia uvažovať nad zásadnou novinkou, ktorá nepoteší nikoho z verných fanúšikov.
Nie je žiadnym tajomstvom, že mnohí diváci si radi pozrú reláciu či film z archívu televízie, kým dôvodov môže byť viac. Nestihnú sledovať priamy prenos alebo sa jednoducho chcú vyhnúť veľkému množstvu reklám, ktoré sa dajú pretočiť.
Markíza však nemôže svojim inzerentom garantovať určitý počet prehraní reklamy, keď sa jej užívatelia týmto spôsobom vyhnú, a tak televízia prichádza o peniaze. S operátormi má podpísanú zmluvu so špeciálnou klauzulou, no do dnešného dňa ju nevyužila.
Modrožltá televízia sa o povinné pozeranie reklamy pri prezeraní obsahu z archívu snaží už od roku 2020, no k radikálnemu kroku nepristúpila. Momentálne sa má skloňovať dátum 1. február 2024, avšak všetko má záležať na operátoroch, ktorí musia zapracovať potrebné zmeny.
Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<
Zdroj: zive.aktuality.sk | Foto: FB/TV Markíza, Pexels