Obchodné reťazce v posledných týždňoch čelia obrovskému nátlaku zo strany nahnevaných zákazníkov. Sťažnosti Slovákov sa stali každodennou súčasťou podnikania, v dôsledku čoho sa obchodné prevádzky obracajú na vládu a hlavného hygienika.
Sprísnenie protipandemických opatrení sprevádzal aj zákaz predaja nepotravinárskeho tovaru v predvianočnom a povianočnom čase. Mnohí zákazníci tak v obchodných reťazcoch od 21. decembra minulého roka zaznamenali regály plné tovaru, ktoré však boli a dodnes sú zapáskované.
Obchodníci však čoraz viac čelia sťažnostiam zákazníkov, ktorí sa dožadujú aj základného nepotravinárskeho sortimentu. „Môžem potvrdiť, že obchodné reťazce evidujú množstvo podnetov od zákazníkov, či už prostredníctvom zákazníckych liniek alebo aj priamo v obchodoch, aby si mohli kúpiť aspoň niektoré základné nepotravinárske tovary,“ oznámil Martin Krajčovič, predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO).
Opatrenie vlády, ktoré trvá viac ako mesiac, hnevá predovšetkým rodičov, ktorí nemôžu kúpiť základné školské pomôcky pre deti či produkty do domácnosti. Často je totiž objednanie cez eshop aj s dopravou omnoho drahšie ako samotný tovar, ktorí si nemôžu dovoliť kvôli výpadku príjmov. Vážny problém majú aj seniori, ktorí si nepotravinársky tovar nevedia zohnať inak ako v obchodných prevádzkach.
Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<
Zdroj: modernyobchod.sk | Foto: FB/Nekŕmte nás odpadom, Peter M., Michelle Rebecca P., Pixabay