Len nedávno zavítal na Slovensko holandský reťazec Action s množstvom tovaru pod jedno euro. Najnovšie uvažuje o investovaní na náš trh poľská diskontná sieť potravín Biedronka. Mnoho Slovákov totiž chodí nakupovať do Poľska práve do týchto potravín, kde im vyhovuje predovšetkým nízka cena.
Ako uviedol poľský PulsBiznesu, tamojší obrovský diskontný reťazec Biedronka uvažuje o príchode na Slovensko. Sieť supermarketov s lacnými potravinami má doma osemnásobne vyššie tržby ako naše najväčšie predajné siete. Navyše ich práve kvôli výhodnému nákupu navštevujú aj Slováci.
Samotný riaditeľ potvrdil, že práve to je dôvodom, pre ktorý zvažujú otvorenie nových pobočiek: „Veľa Slovákov prekračuje hranice a prichádza do Poľska za nákupmi do Biedronky, preto zvažujeme naše investície práve v tejto krajine,“ uviedol. Nateraz nie je známe, či by si u nás ponechali poľský názov Biedronka alebo slovenský preklad Lienka.
Konkurencie sa môžu v prípade otvorenia nových prevádzok obávať veľké siete ako Lidl či Kaufland. Biedronka by totiž ponúkla zákazníkom čo najnižšie ceny a ponuku nových poľských výrobkov. Konkurencia by mohla mať pre spotrebiteľov priaznivý efekt, keďže by sa dalo očakávať zlacnenie potravín.
Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<
Zdroj: pb.pl | Foto: Unsplash, YT/naše ostrava