Relácia Extrémne premeny si už po odvysielaní prvej časti získala množstvo fanúšikov, ktorí so zatajeným dychom čakali na výslednú premenu účinkujúceho. Aj z tohto dôvodu sa Televízia Markíza rozhodla opäť zabodovať a potvrdila natáčanie druhej série. Následne však prišiel zvrat, pričom diváci skočili na marketingový ťah žlto-modrej televízie.

Slovenská verzia Extrémnych premien sa od začiatku tešila vysokej sledovanosti a stala sa tak doslova megaúspešnou. Relácia pod taktovkou skvelého trénera Maroša Molnára zožala predovšetkým pozitívne komentáre divákov, keďže každý z účinkujúcich sa musel popasovať s poriadnou výzvou. Nakoniec im však desiatky zhodených kilogramov zmenili život.

Televízia Markíza niekoľko týždňov avizovala druhú sériu. Diváci sa tak tešili na nové príbehy ľudí, ktorí chcú opäť naplno žiť. Prišlo však veľké sklamanie, keďže v týchto dňoch sú postupne odvysielané staré časti, čiže reprízy prvej série relácie. Priaznivci reality šou o chudnutí tak nešetrili kritikou a svoju frustráciu si “vybili“ na sociálnej sieti.

Svoje rozhorčenie vyjadrili desiatky fanúšikov. ,,To nemyslíte vážne, načo to opakujete?“ napísal jeden z nahnevaných divákov. ,,Repríza a ešte v hlavnom vysielacom čase… to už je televízia na tom fakt biedne,“ zamýšľala sa jedna z diváčok. Žlto-modrá televízia sa snažila celú situáciu zachrániť, keď opäť potvrdila natáčanie druhej série, ktorá sa však na televíznych obrazovkách objaví až v roku 2019.

Kritika divákov

Zdroj: Facebook/ Extrémne premeny Slovensko  |  Foto: Facebook/ Extrémne premeny Slovensko