Azda najobľúbenejší maloobchodný reťazec u nás si vie pripravovať rozličné novinky a túto, ktorá je v platnosti už od 15. augusta, je tou najnovšou. Všimnúť si ju môžu všetci medzi 11:00 a 12:00.
Práve v tomto čase totižto zavádza tzv. tichú hodinku, čo v praxi znamená, že v tom čase si zákazníci nakúpia bez pustenej hudby alebo reklamných spotov.
„Spoločnosť Kaufland sa dlhodobo venuje téme podpory zdravia, a to nielen toho fyzického, záleží nám aj na mentálnom zdraví. Aby si naši zákazníci mohli počas nákupu potravín oddýchnuť od množstva stimulov z okolitého prostredia, každý deň na hodinu vypneme hudbu aj zvukové reklamné spoty, a to vo všetkých predajniach po celom Slovensku,“ hovorí Lucia Vargová, vedúca úseku Firemnej komunikácie Kaufland Slovensko, v. o. s.
Obrovský rozdiel: O koľko VIAC sa zarába v českom Kauflande?
Zdroj: Interez | Foto: Google Maps