Z jednej šou do druhej. Aj tak by sa dalo opísať aktuálne obdobie nedávno vyradeného farmára Imricha Štefánika, ktorého onedlho uvidíme zápasiť v klietke proti hudobníkovi so pseudonymom Frayer Flexking. Práve spomínaný muzikant ho pred pár dňami obvinil z kúpy followerov na Instagrame. Aká je teda pravda?

Na prvý pohľad sa môže zdať, že celá kauza ohľadom nakúpených fanúšikov je zbytočná, opak je však pravdou. Práve spomínaný “biznis” totiž často pripravuje veľké i malé firmy o financie investované do reklamy na sociálnych sieťach.

Priklad- podnik poskytne influencerovi učitú sumu peňazí v predpoklade, že jeho kúpna sila je hodná zástupu 115-tisíc ľudí. Čo ale v prípade, že väčšina z nich sú fake-ové účty? Odpoveď je jednoduchá- prišli o peniaze a “skutoční” influenceri o dôveryhodnosť.

V takýchto prípadoch sa skúsenejšie firmy zameriavajú na ENGAGEMENT RATE. Čo to je? Ide o jednoduchú rovnicu interakcií na príspevku. Vypočíta sa následovne: ER= (“Lajky”+komentáre) / počet sledovateľov x 100.

V prípade, že sa ER rovná menej ako 1 %, s veľkou pravdepodobnosťou ide o slabý účet s falošnými sledovateľmi, ktorí neinteragujú na príspevky daného uživateľa. O dobrom ER hovoríme v prípade, že je nad 3 – 6 % a vyššie.

Rozhodli sme sa teda pozrieť na Baronov účet a vyšiel nám jednoduchý výsledok. Jeho engagement rate sa rovná 0,5 %, čo je naozaj biedny pomer. Rovnaké výsledky vykazuje podľa webu SocialBlade.com, kde môžme vidieť, že mu počas JEDNÉHO mesiaca pribudlo až 61 068 fanúšikov.

Vyjadrenie Barona ohľadom nakúpených followerov

K celej situácii sa najnovšie vyjadril aj samotný Imrich. „Áno, nakupoval som si, chodil som do súťaží, ku Renému (pozn. red. René Strausz) som bol asi desať alebo dvanásťkrát, tuším v prepočte tri alebo štyritisíc euro som platil,” povedal narovinu a následne dodal, že promo služby využil dokonca aj u Reného manželky Zuzany Plačkovej. Tá ho mala skasnúť v sume vo výške okolo 3 500 eur. 

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

 

Zdroj | Video: SocialBlade.com, Instagram/FightNightChallenge, Streamable.com l Foto: voyo.markiza.sk, Instagram/Farma.markiza