Zuzana Čaputová sa zúčastnila diskusnej relácie TV Joj a zaujala jasné stanovisko vo veci Sputnik. Taktiež vyjadrila názor na komunikáciu ex-premiéra Igora Matoviča a prezradila, v čom je nová hlava vlády iná. Eduard Heger si od prezidentky vyslúžil chválu, zatiaľ čo minister financií …

Minister financií Igor Matovič už síce premiérom Slovenska nie je, rozhodnutia a vyjadrenia o Sputniku však pretrvávajú. Jeho nečakaná cesta do Moskvy bola prekvapením pre viacerých ústavných činiteľov a plánovaná cesta do Maďarska tiež nezostala bez prekvapených tvárí. O tomto stretnutí totiž nevedel ani minister zahraničných vecí, a dokonca ani samotný premiér.

Ako dopadla pracovná cesta do Ruska, prezradil minister financií v piatok doobeda na tlačovej konferencii, na otázky prekvapených novinárov však nereagoval, no pripravil pre nich nečakané prekvapenie. Zuzana Čaputová vyjadruje nádej v Sputnik na Slovensku, avšak ako uvádza, Európska lieková agentúra zatiaľ nedokáže bezpečnosť vakcíny potvrdiť.

Prezidentka sa vyjadrila aj k zmene, ktorá nastala na premiérskej stoličke. S Eduardom Hegerom je vládnutie v porovnaní s Igorom Matovičom rozdielne. “Veľmi iné. Naznačila som už len tú mieru komunikácie… To obdobie s premiérom Igorom Matovičom bolo trošku špecifické a iné v zúženejšom rozsahu komunikácie… Ale spolupráca s pánom premiérom Hegerom, aj tá ročná, ktorú už máme za sebou, keď bol v pozícií ministra financií, bola veľmi vecná, veľmi konštruktívna. On je človek zmieru a kooperácie, takže naozaj tá spolupráca nielen za tento týždeň, ale aj za celý ten rok, ako bol členom vlády, je veľmi dobrá,” reaguje na zmenu Čaputová.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

Zdroj: TV Joj | Foto: FB/Eduard Heger – predseda vlády SR, TV Joj