ŠK Slovan Bratislava sa aj po troch dueloch drží na postupovej priečke zo svojej skupiny v Konferenčnej lige. Už vo štvrtok 9. novembra bude mať šancu urobiť dôležitý krok k postupu v prípade, že by dokázal uloviť nejaký ten bod proti francuzskemu Lille, ktoré skupinu vedie.

Slovan, samozrejme, v tomto zápase nutne nepotrebuje vyhrať a ani bodovať, no každý dobrý výsledok zvyšuje klubový kredit, do jeho kasy získa státisíce eur a v neposlednom rade poteší diváka.

A práve tých bude asi v Bratislave o týždeň skutočne veľa. Očakáva sa, ze duel proti Lille bude vypredaný, veď už týždeň pred zápasom je predaných cez 15 tisíc lístkov. To je fantastická vizitka pre tento klub, ktorý sa už aj pred rokom dokázal prebojovať do jarnej fázy Konferenčnej ligy a napokon stroskotal na Bazileji v osemfinále.

Už dlhšie je jasné, že aj na štrnásty európsky zápas Slovana v rade bude sledovať päťciferná návšteva. „Naše európske zápasy v tejto sezóne navštívilo 86 361 divákov, vďaka čomu sú najnavštevova­nejšími športovými podujatiami na Slovensku. Veľmi sa tešíme, že už týždeň pred zápasom máme na Lille predaných viac než 15 000 vstupeniek. Hráči, realizačný tím i všetci v klube sa nevieme dočkať skvelej atmosféry, ktorú určite vytvoria naši fanúšikovia na Tehelnom poli,“ povedal marketingový riaditeľ klubu Tomáš Straka.

Koľko miliónov už svojim účinkovaním v tejto pohárovej sezóne Slovan zarobil? To sa dozviete v tomto článku.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený ŠK Slovan Bratislava (@skslovanbratislava)

Zdroj: Pravda.sk | Foto: Instagram/skslovanbratislava