Je to iba pár dní, čo sa herec Ján Alžbetkin posťažoval na sociálnej sieti, že po konzumácií mäsa v známej bratislavskej reštaurácií skončil s obrovským bolesťami v nemocnici. Na situáciu zareagoval aj samotný podnik, ktorý sa osočovať len tak nenechá.

Jána Alžbetkina môžu diváci poznať z komediálneho seriálu Autoškola, kde momentálne účinkuje. Na sociálnej sieti opísal svoju nepríjemnú skúsenosť, keď po obede v reštaurácií skončil s obrovskými kŕčmi v nemocnici. Vo svojom príspevku uviedol, že podnik, v ktorom mal jesť, vymazal jeho kritiku na Facebooku.

To však nie je pravda, keďže na hercov názor zareagoval sám majiteľ podniku a veľmi slušne mu aj odpísal, kde vysvetlil, že nikto z ďalších zákazníkov nemal zdravotné problémy. ,,Okamžite som obvolal zákazníkov, ktorí v ten deň konzumovali u nás, na ktorých som mal kontakt. Nikomu sa, našťastie, nič nestalo a chcel som ešte počkať do pondelka, aby som si bol na 100 % istý, že nikto nie je v ohrození života. No a všetko sa začalo, keď som si v utorok ráno prečítal články o priotrávení, na ktorý má každý právo vyjadriť svoj názor,” uviedol šéf reštaurácie pre magazín Slovakwoman.sk. Alžbetkin nakoniec negatívnu recenziu vymazal, čím nepriamo potvrdil, že poškodil meno reštaurácie neprávom.

Kritika Jána Alžbetkina

Reakcia majiteľa podniku

Zdroj: Facebook/Cafe Racer – Fast Food  |  Foto: Facebook/Cafe Racer