Vo štvrtok sa rozhodlo o víťazovi TREND Kampaň roka 2016. Do finále najlepších reklám sa prebojoval obľúbený šušlavý psík či skvelé reklamy od Jednoty.

Na základe hlasovania odbornej poroty sa nakoniec absolútnym víťazom stala kampaň Fofola pre spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko od reklamnej agentúry Zaraguza. Druhé miesto získala kampaň Mamičkine dobroty pre klienta COOP Jednota.

Podmienkou zaradenia reklamy do kampane roka, bolo získať za uplynulý rok aspoň jedno ocenenie TREND Kampaň mesiaca. Fofole sa to podarilo dvakrát.

Reklamy so zubatým psíkom od spoločnosti Kofola, patria medzi jedny z najobľúbenejších, o čom svedčí aj veľké množstvo ich videní na Youtube. Len za prvé tri týždne mali reklamy viac ako 13 miliónov pozretí a obrovské množstvo zdieľaní.

Zdrojmedialne.etrend.sk | Foto: Youtube