Už po prednostnom očkovaní Dominiky Cibulkovej prišiel Kaufland s originálnou reklamnou kampaňou na jarnú cibuľku a v humore a jedinečnosti nepoľavili ani teraz. Nové logo politickej strany Smer-SD rozpútalo vášne nielen na sociálnych sieťach, okamžite sa toho chytil aj jeden z najznámejších obchodných reťazcov. 

V logu opozičného Smeru na čele s nepopulárnym Robertom Ficom ostal symbol ruže, no zmenil sa štýl písma. Strana si mala údajne na Úrade priemyselného vlastníctva požiadať o registráciu obrazovej ochrannej známky “Smer – slovenská sociálna demokracia”.

Neskôr si ale celý internet uťahoval z toho, že logo je “ukradnuté” z voľne použiteľnej fotobanky. Na to okamžite zareagoval aj Kaufland, i keď sa v príspevku nijako nevyjadruje k politike, no každému je jasné, na čo presne narážali.

Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<

Foto/Zdroj: Kaufland Slovenská republika