V uplynulých dňoch šokovala celé Slovensko nečakaná kauza, na ktorú upozornila novinárka Zuzana Kovačič Hanzelová. Ako prezradila vo svojej otvorenej výpovedi, počas nedávnej cesty z koncertu si spolu s kamarátkou privolala taxík, avšak jazda nemala prebiehať podľa ich predstáv.
Zuzana Kovačič Hanzelová zažila druhú nepríjemnú skúsenosť so službou Bolt, kedy ju mal podľa jej slov nemiestne konfrontovať vodič vozidla. Redaktorka denníka SME prezradila, že šofér sa mal správať zvláštne a konverzáciou i odbočením z GPS trasy uviedol pasažierky taxíka do neistoty a strachu. ,,Týpek si užíval Laurinu neistotu, dosť možno aj pod vplyvom niečoho, keďže o tom sám vtipkoval. Nakoniec pod hrozbou slzáku Laura vystúpila a odišla, vďakabohu, domov. S traumou, strachom, ale živá a zdravá,” napísala na sociálnej siete Kovačič Hanzelová.
Voči kritike sa takmer okamžite ohradil samotný šofér vozidla, ktorý tvrdí, že novinárka klame. Podľa jeho slov bol počas noci dvakrát zastavený policajnou hliadkou, pričom nepožil žiaden alkohol, nakoľko je abstinentom, a najazdil vyše 370 kilometrov. Naopak, vodičovi sa údajne klientky mali priznať, že sú “opitučké” a z trasy odbočil kvôli semaforom. Kauza Zuzany rozdelila Slovákov na dva tábory, a kým jedna časť jej vyjadruje podporu, a taktiež sa s verejnosťou delí o nepríjemné skúsenosti s taxikármi, druhá sa zastáva šoféra.
Čo na to spoločnosť Bolt?
K celej situácii sa napokon vyjadrila aj samotná spoločnosť Bolt: “Je nám ľúto, že k tejto situácii došlo. Dôrazne odsudzujeme akýkoľvek druh nevhodného správania partnerských vodičov. Bezpečnosť je pre spoločnosť Bolt prioritou a netolerujeme žiadnu agresiu – či už zo strany vodiča alebo používateľa aplikácie. Robíme všetky kroky preto, aby bola každá jazda bezpečná. Čo sa vodičov týka, predtým, ako je vodič pridaný na našu platformu, musí mať platnú licenciu. Tú získa len bezúhonný človek bez záznamu v registri trestov. Taktiež sú pre vodičov povinné aj psychotesty,” priblížilo tlačové oddelenie spoločnosti Bolt.
“Aby sme však takýmto situáciám predchádzali, vyzývame používateľov našej aplikácie, aby akékoľvek negatívne skúsenosti nahlasovali zákazníckemu servisu spoločnosti Bolt. Náš tím spätnú väzbu pozorne sleduje, reaguje na všetky žiadosti a podniká potrebné kroky vrátane interného vyšetrovania a spolupráce s políciou, ktorú je potrebné informovať v prípade, ak došlo k trestnému činu. Taktiež polícii zdieľame všetky potrebné údaje, ktoré jej pomôžu pri vyšetrovaní. V prípade, že partnerskí vodiči nedodržiavajú zmluvné podmienky spoločnosti Bolt a pravidlá platformy, ich prístup k platforme bude natrvalo zablokovaný. Neustále pracujeme na zlepšovaní našich služieb, aby sa všetci používatelia platformy cítili bezpečne, aby sa zlepšila ich kvalita a aby sme sa v budúcnosti vyhli takýmto situáciám,” dodáva spoločnosť s výzvou voči verejnosti.
Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<<
Zdroj: IG/zuzanahanzelova