ŠK Slovan Bratislava je každoročne v ostatnej dobe reprezentantom Slovenska v pohárovej Európe a darí sa mu tešiť trebárs aj postupom zo skupinovej fázy, čo pred ním dokázala len raz Petržalka. Na zápasy v domácej lige ale chodí len zlomok divákov.

Túto realitu vníma aj vedenie klubu, pričom opäť raz s trošku ťažkým srdcom hovoril o realite predaja permanentiek aj Ivan Kmotrík mladší, ktorý je generálnym riaditeľom klubu a zároveň synom majiteľa. Dodáva, že v klube sa musia zamýšľať a vyhodnocovať dôvody, prečo je tomu tak. Pokúsili sme sa o to ale aj my.

Prečo nechodí na domáce ligové zápasy v priemere viac divákov?

Aký je reálny počet fanúšikov Slovana?

Na záver taká otázka. Koľko má vlastne Slovan fanúšikov? Na Instagrame ho sleduje cez 65 tisíc, na Facebooku dokonca cez 100 tisíc. Permanentku si ale kúpi možno 2 tisíc. A tí ostatní, ktorí chodia na zápasy Slovana? Čo ak polovica alebo tretina divákov, ktorí prídu na duel Slovana v Konferenčnej lige alebo predkole Ligy majstrov sú skôr ľudia, ktorí ani klubu nefandia, no len sa prídu pozrieť kvôli zážitku z plného štadióna? Kto vie, kde je pravda.

Cena vstupenky

Prmanentka stojí pre nových záujemcov minimálne 120 eur (a to do kotla), ďalšie od 144 eur. Samostatné lístky ale výrazne presahujú 10-eurovú sumu (od 14 eur vyššie), do kotla je to 10 eur.

Áno, niekto si povie, že to nie je veľa, veď niekde sa platí niekoľkonásobok, no niekto si povie, že to je veľa, veď sme predsa na Slovensku. Avšak ako povýšiť level slovenského futbalu na tú v “lepších” ligách, ak ľudia nezaplatia a nepodporia klub?

Skupinová fáza je reálna: Žreb prial Slovanu aj druhýkrát!

Zdroj: Hitky | Foto: IG/skslovanbratislava