Jedna z najlepších slovenských speváčok a koučka aktuálnej série The Voice Česko Slovensko čelí obrovskej kritike divákov za svoj spontánny prejav. Ostré odkazy sa Kirschner poriadne dotkli a všetkým posiela nečakaný odkaz…

Slovenská speváčka pri zasadnutí do koučovského kresla súťaže The Voice Česko Slovensko ani len netušila, čo sa už o pár hodín rozpúta medzi divákmi. Hoci išla Kirschner pred kamery s dobrou vierou, že jej autentickosť Slovákov skôr nadchne, dočkala sa ostrej kritiky a poriadne nepríjemných komentárov.

Na Instagrame sa neskôr objavila snímka Jany so sponkami vo vlasoch, čím chcela vtipne zareagovať na komentáre o jej neustálom prehrabávaní sa vo vlasoch. Ani tento krok sa však nestretol s pochopením a Kirschner sa rozhodla pre TV Markíza poslať divákom jasný odkaz:

Vo výberoch naslepo sme sa s tvorcami šou snažili priniesť divákom maximum emócií. Všetci koučovia sme v The Voice s úprimným a otvoreným srdcom. Úplne iná vec je ako konkrétne situácie vyznejú pre samotného diváka, je mi jasné, že nemôžem sa páčiť všetkým. Spontánnosť sa nedá vopred pripraviť ako scénka a ani nijako naprogramovať. Takisto ak sa úprimne teším, tak sa jednoducho teším, nie je to žiadna póza ani afekt,” tvrdí rozhorčená Jana, ktorá mala byť podľa zákulisných informácii z kritiky divákov zničená.

Napokon sa vyjadrila aj k toľko diskutovanej téme o jej vlasoch a prehrabávaní: “Môžem povedať len jedno. Máte pravdu, vlasy si počas prvých dielov prehrabujem naozaj často, nie je to úplne šťastné, ale patrí to ku mne. Myslím si však, že to naozaj nie je kauza, ktorej by sa mala venovať až takáto pozornosť,” odkazuje Jana svojim hejterom a teší sa na ďalšiu spoluprácu s talentovanými spevákmi.

Zdroj: thevoice.markiza.sk │ Foto: TV Markíza