Slovenské hračkárstvo Dráčik si v posledných týždňoch získalo pozornosť nielen predajom krásnych hračiek, no najnovšie aj rôznymi príspevkami, ktoré rozhodne nie sú vhodné pre deti. Správanie majiteľa obľúbeného reťazca sa však nepozdáva ani jeho dodávateľom.
Na webovej stránke hračkárstva sa začali pravidelne objavovať kontroverzné správy, pričom ich autorom je samotný majiteľ Dušan Víglaský. Ide o vyjadrenia k témam, ktoré najviac polarizujú spoločnosť. Situáciou sa začala zaoberať aj nadnárodná spoločnosť Lego, ktorá je jedným z najväčších dodávateľov Dráčika. ,,Boli sme sklamaní, keď sme videli komunikáciu na webe Dráčik, a pozastavili sme propagačnú inzerciu, zatiaľ čo situáciu preskúmavame,“ uviedla na sociálnej sieti.
Voči názorom majiteľa sa však ohradil aj ďalší dodávateľ, spoločnosť ALBI. „S názormi pána Víglaského nesúhlasíme a dištancujeme sa od nich. Medzi naše firemné hodnoty patria okrem iných tolerancia a rovnoprávnosť,“ uviedla pre tvnoviny.sk Ivana Šulganová, marketingová špecialistka ALBI. Ďalšie kroky spojené s obchodným partnerstvom sú momentálne otázne.
Na kritiku dodávateľov napokon zareagoval aj samotný Víglaský, ktorý si zrejme z ohrozenia jeho podnikateľskej činnosti nič nerobí. „Dráčik má viac ako 100 dodávateľov a iba jeden poslal alibistickú odpoveď, že ruší reklamu na webe, ktorá ani nikdy neexistovala, a tou firmou je Lego. Obchodní partneri ma kontaktovali iba z dôvodu podpory,“ zareagoval na webovej stránke hračkárstva.
Firma Albi mala uviesť, že Dráčik nie je tolerantný a rovnoprávny. Majiteľ vyzval spoločnosť, aby uviedli, kedy konkrétne a v čom sa jeho firma správala týmto spôsobom. Ich vyjadrenie dokonca nemá problém zverejniť. Víglaský v závere svojho stanoviska zdôraznil, že bude v písaní svojich príspevkov naďalej pokračovať.
Pre horúce novinky SLEDUJTE náš Facebook! Nájdete ho >>>TU<<
Zdroj: dracik.sk | Foto: obchodnik-roka.sk, dracik.sk, FB/LEGO, ALBI Slovensko