Pred pár týždňami sa na Slovensku objavila kontroverzná reklama na Absolut vodku, ktorá hlásala: ,,Poď žiť. Nechaj žiť!“ V hlavnej úlohe sa objavila černoška Nataly, ktorá sa stala pilierom pre šírenie multikulturalizmu v našej krajine. Ľudia však túto kampaň začali búrlivo komentovať a okamžite sa rozdelili do dvoch skupín. Zatiaľ čo prvá skupina reklamu podporuje, druhá tento nápad tvrdo kritizuje. Svoj názor vyjadrila aj Lívia, ktorá ním umlčala aj tých najmúdrejších.

Spoločnosť Absolut sa rozhodla svojich zákazníkov poriadne šokovať, keď sa vo svojej najnovšej reklame objavila čokoládová kráska Nataly hovoriaca po slovensky. Pri známej piesni “Slovenské mamičky“ sa prechádza chodbou, pričom má na hlavne partu ruží. ,,Sme presvedčení, že pestrosť a rôznofarebnosť nám všetkým pristane. Sme tiež presvedčení, že v dnešnej dobe je dôležité tieto pozitívne signály šíriť do spoločnosti a vytvárať dialóg, vďaka ktorému sa vieme pochopiť, ” takto znie odkaz obľúbenej firmy na sociálnej sieti.

K Slovákom, ktorí sa chceli k tejto kampani vyjadriť, patrí aj 15-ročná Lívia. Mladá študentka je presvedčená, že média propagujúce multikultúru, cielene šíria klamlivú verziu sveta. “Každý národ má svoje typické črty, jedlá, odevy. Neexistuje národ, ktorý by nemal vlastné tradície a špecifiká. Prečo niekomu nestačí takáto nádherná forma rozmanitosti?“ pýta sa vo videu. Dievčina je totiž presvedčená, že mladí ľudia čoraz menej chránia svoj pôvod a nepoznajú svoju identitu. “Výsledkom multikultúrnej spoločnosti v Európe je len zvýšená kriminalita a zánik historického dedičstva,” presvedčivo dodáva na záver Lívia.

Vyjadrenie študentky Lívie

Reklamu s Nataly na Absolut vodku si môžete pozrieť — TU —

Zdroj: YouTube  |  Foto: Facebook/Absolut, YouTube