Štrnásťročná Amy, ktorá bola známa vďaka svojmu účinkovaniu v reklame na klobúky, spáchala samovraždu. Otec dievčatka prostredníctvom sociálnych sietí chce varovať ostatných rodičov. Podľa neho by mali byť obozretnejší k tomu, čo ich dieťa robí na internete.

Dôvodom toho, že sa Amy minulý týždeň rozhodla ukončiť svoj život, je podľa jej otca šikana na internete. Tick Everett na Facebooku zverejnil príbeh svojej dcéry, aby tým zvýšil povedomie o takomto druhu šikany a pomohol tak zabrániť ďalším podobným prípadom.

Austrálska spoločnosť Akubra, ktorej tvárou bola Amy vo svojich ôsmich rokov, podporuje zronených rodičov a vyzýva k boju proti šikane akéhokoľvek druhu. Jej smrť ju ako i mnohých fanúšikov šokovala.

Klobúky značky Akubra nosil i Krokodíl Dundee. Amyn otec vyzval všetkých, ktorí ju šikanovali, aby sa zúčastnili na pohrebe. Chce, aby videli, čo spôsobili.

Počet samovrážd v Austrálii síce klesá, no v skupine od 15 do 24 posledné roky stúpa.

Zdroj: telegraph.co.uk | Foto: Facebook