Zábavná relácia Heslo očakávania divákov, bohužiaľ, nenaplnila. Sledovanosť bola každým týždňom nižšia a na hlavu moderátorky Jasminy Alagič sa sypala samá kritika. Teraz sa kráska ozvala a všetkým hejterom poslala odkaz.

Po šou Česko Slovensko má talent dostala Jasmina Alagič ďalšiu skvelú moderátorskú príležitosť. Divákov začala sprevádzať novou reláciou Heslo, ktorá dostala priestor v pondelok v hlavnom vysielacom čase. TV JOJ ju však po mesiaci vyhodnotila ako fiasko a z obrazoviek program stiahla.

Jasmina

Manželka rapera Patrika Vrbovského alias Rytmusa vo svojom živom vysielaní na Instagrame priznala, že je jej ľúto, že sa Heslo odsúva. Taktiež fanúšikom odhalila čo-to zo zákulisia. ,,Ponuku moderovať Heslo som dostala asi pol roka dozadu. Nevedela som presne, či mám do toho ísť, bála som sa toho, že to je vedomostná súťaž a dievča ako ja tam absolútne nemá čo robiť. Keď som videla zahraničný formát Password, kde je moderátorkou “Keke”, každá moderátorka sa jej chce podobať a je to veľmi dynamické,” uviedla Jasmina, čo zachytil portál Pluska.

Jasmina sa na hlavný vysielací čas necíti

Známa kráska sa zdôverila, že jej kolega Michal Hudák bol spočiatku v strese, keď zistil, že bude spolupracovať práve s ňou. No hneď sa prepojili. ,,Heslo som s radosťou po kamerových skúškach prijala, kedy som mohla byť sama sebou. Malo to ísť v čase 21.40 h. No v JOJ-ke sa rozhodli dať ho do prime time. Musím sa priznať, že som s tým trošku bojovala, lebo nie som moderátorka prime time,” prekvapila vyjadrením vo videu.

Jasmina

Z hlavného vysielacieho času mala moderátorka poriadne nervy, k tejto skutočnosti sa navyše pridal fakt, že išlo o úplne novú reláciu. Napriek neúspechu na obrazovkách sa ale Jasmina teší aspoň z dobrých priateľstiev s ľuďmi z TV JOJ a taktiež, že si Heslo našlo svojich divákov aspoň na JOJ Play, kde má podľa jej slov fantastické dosahy.

„Mám pocit, že slovenský divák je ešte trochu opatrný, keď vidí v televízii vystrelenú šialenkyňu,“ myslí si Alagič, ktorá sa teší z každej príležitosti. A nie je ich málo.

Nikdy nebude štandardnou moderátorkou

,,Z Čiech som mala ale na moderovanie miliónkrát lepšie odozvy ako od slovenského publika. Viem, že aj vám, ľuďom, čo ste teraz tu, sa Heslo páčilo, ale vy ma poznáte a sympatizujete s tým, aká som „prid*baná“. Tak to isté bolo v Hesle,“ povedala temperamentná influencerka. „A do budúcna, všetky televízie a programy, vedzte, že ja, bohužiaľ, nebudem úplne štandardnou a normálnou moderátorkou,“ odkázala na záver.

Jasmina

Zdroj: Pluska, Instagram/jasmina_alagic | Foto: Instagram/jasmina_alagic, tvjoj