Prvá Miss Československo Ivana Christová (46), ktorá svoj zaslúžený titul získala ešte za éry socializmu ako 18-ročná, je mimo iných podnikateľských aktivít aj úspešnou majiteľkou salónu krásy v bratislavske Petržalke. Okrem tímu kozmetičiek a kaderníkov, v ňom zamestnáva ako obchodnú riaditeľku a hlavnú vizážistku aj svoju 23-ročnú dcéru Danielu. 

Daniela je totiž hlavným trhákom pre zvedavé solventné zákazníčky, ktoré hodlajú u “mamy Ivany” utratiť peniaze za kurz líčenia. Byť samej sebe pánom, otvoriť si svoj vlastný salón krásy a splniť si tak svoj sen z mladosti. Stačia však Danieline schopnosti a vedomosti na to, aby klientky, túžiace oboznámiť sa s najnovšími trendami a vychytávkami v oblasi líčenia, odchádzali zo školenia nadšené?

Ako už mladá kráska dávnejšie uviedla pre magazín zaoberajúci sa zdravým životným štýlom, svoje prvé skúsenosti s líčením nadobudla vraj ako 15-ročná študentka. Svet farbičiek ju natoľko uchvátil, že sa krásna Daniela začala týmto remeslom zaoberať aj profesionálne. Prešla si mnohými kurzami, vďaka ktorým údajne získala potrebné skúsenosti, aby ich neskôr mohla profesne využiť pri rôznych príležitostiach – plesy, svadby, stužkové, či módne prehliadky.

V súčasnosti našla Daniela svoje uplatnenie ako školiteľka na kurzoch, na ktorých učí svoje klientky, ako sa správne nalíčiť a vedie ich k správnej starostlivosti o pleť. Vzhľadom na to, že matkin salón, pre ktorý mladá Daniela pracuje, preferuje v starostlivosti o pleť a líčenie produkty známej kozmetickej značky M..y K.y, je jasné, kde si mladá brunetka našla svoje miesto.

Keďže ide o kvalitnú značku, ktorá je väčšine kozmetičiek dobre známa, sama o sebe veľkú reklamu nepotrebuje. Zrealizovať lákavé promo je však aj v prípade kvality rozhodne potrebné. Tu už prichádza na rad krásna Daniela. “Ostrieľaná” odborníčka v oblasti krásy dodá celej “promoušn” už len estetický “šmrnc”, ako čerešničku na tortu.

V úvode sme však načali tému Danielinych skúseností a schopností v oblasti líčenia. Pred časom zverejnila krásna dvadsiatnička na Instagrame svoj krátky tutoriál líčenia, ku ktorému pripísala nasledovný komentár: “Predsa len sa nám to spoločnými silami podarilo. “Rozdavávame krásu” už aj cez krátke tutoriály, prvý si môžte pozrieť už dnes”.

Počas prezerania videa nás však upútalo niekoľko viditeľných nedostatkov. Ostali sme prekvapené, že Daniela použila na pleť modelky nevhodný odtieň make-upu. Jeho žltý tón pôsobí na tvári neprirodzene, vzniká tu farebný kontrast, ktorý je výsledkom nesprávne použitého odtieňa make-upu a prirodzenej farby pleti (všimnite si farbu pleti po jeho nanesení a farbu pleti na krku!). Prehnané je aj množstvo “krycieho zázraku”, ktorý mladá vizážistka naniesla. Tenučká pokožka pod očami, do ktorej sa vklepe len malé množstvo tekutého korektora, dostala tiež poriadne zabrať. Každá klientka, ktorá by od Daniely dostala takúto “facku”, by po opustení salónu, rozhodne zaplakala. Nános, ktorý modelke make-up artistka “venovala”, by totiž na pleti zanechal viditeľnú “masku”.

Od odborníčky s bohatými skúsenosťami, ktorá odovzdáva svoje rokmi nadobudnuté vedomosti klientkám, by sa očakávalo, že technika, ktorú použije na nanesenie očných tieňov, alebo make-upu bude viac profesionálna.

Aké skúsenosti teda odovzdáva mladá vizážistka svojim zákazničkám? Má skutočne také vedomosti aké sama uvádza? Robí salónu svojej mamy dobré meno?

Zdroj: Instagram, Facebook