Ôsma séria reality show Farma, ktorú vysiela TV Markíza, má za sebou prvý týždeň vysielania. Televízia sa s jedným z najväčších projektov tohtoročnej televíznej jari trápi, keď Farma 8 začala na historicky najnižších číslach sledovanosti a ani v prvom týždni nedokázala vo veľkom divákov zaujať. Okrem toho sa Markíza opäť nevyhla chybe vo vysielaní tejto show, ktorú často opakovala aj v predošlých sériách.

Konkrétne ide o posledný diel týždňa, v ktorom by sa diváci mali dozvedieť kto bude druhým duelantom a kto nakoniec duel prehrá. V predchádzajúcich sezónach Markíza často nechtiac ukázala meno druhého duelanta, sluhu alebo dokonca farmára týždňa, ešte deň pred odvysielaním, v upútavkách. Ani teraz sa chybe nevyhla, aj keď spôsob prezradenia bol iný.

Televízia Markíza, podobne ak TV JOJ, začína používať na interakciu s divákmi mobilnú aplikáciu. V nej mohli diváci hlasovať, ktorý z duelantov by sa mal vrátiť na Farmu. Markíza k tejto aktivite povzbudila divákov cez grafiku vo vysielaní, ktorá okrem otázky obsahovala aj mená oboch súťažiacich a priebežný stav diváckeho hlasovania v percentách.

Markíza v grafike zobrazila meno druhého duelanta skôr než bolo potrebné

Problémom bolo, že grafika sa na obrazovke objavila v čase, kedy diváci ešte nevedeli, kto bude druhým duelantom. Diváci si už z týchto nechcených spoilerov robia na sociálnych sieťach vtipy, niektorí sa sťažujú aj na manipuláciu v dueli, keď podľa nich vyhral Miro, kvôli svojmu svojskému správaniu, ktoré má divákov nalákať k sledovaniu.

Zdroj: mediaboom.sk | Foto: mediaboom.sk, Facebook